donderdag 4 juli 2013

Workshop Ik Ben VOLmaakt


Eet-Bewust(zijns) Kaarten Zelf Maken


 Voor wie?  

Deze workshop is voor personen van 18 jaar en ouder die op een positieve, creatieve manier én mindfull om willen gaan met zichzelf en hun eetgedrag.

Wat gaan we doen?

We gaan zelf een twintigtal kaarten maken met kant-en-klare of zelfbedachte teksten waarmee we ons op een positieve manier meer bewust kunnen worden van onze mogelijkheden, ons eetgedrag, ons lichaam en ons zelf. Deze kaarten gaan we tevens mooi versieren. Zie enkele voorbeelden onderaan dit bericht.

Ook zal er aandacht besteed worden aan Beautyfood.

Wanneer?

Op dinsdagavond 3 september van 19.30u-22.30u aan de

Professor Scholsstraat 44 te Maastricht.

Prijs?

€ 12,50 incl. (het gebruik van) alle materialen voor 20 kaarten, koffie/thee/edelsteenelixer en een gezondere snack.

Meedoen?

Als je mee wilt doen, stuur dan een mailtje naar
Vermeld hierbij a.u.b. je naam en je leeftijd.
 
 
De workshop vindt doorgang bij minimaal 4 deelnemers. Ik ben moeilijk telefonisch bereikbaar. Mocht je me toch telefonisch willen spreken, stuur dan een mail met je telefoonnummer naar
 
dan bel ik je op zodra ik in de gelegenheid ben.
 
 
Groetjes,
Vivian Dassen
Gewichtsconsulente De Appelboom
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: