woensdag 18 mei 2016

7 x 7 Kruidenthee van P. Jentschura

Deze thee is echt een voedingsmiddel en smaakt verrukkelijk.
Afgelopen maandag had ik hem op mijn bureau staan om te laten trekken (2-3 miuten). Opeens rook het naar...soep! Ik zweer het je dat ik de heerlijke geur  van soepgroenten rook die opsteeg van mijn thee.

Zeven keer zeven, dus 49 verschillende planten, fruitsoorten, gewassen, specerijen en kruiden zitten in deze thee. Allemaal biologisch/ecologisch natuurlijk. Hij smaakt en ruikt dus heerlijk en de thee voed me in alle opzichten. Want als ik een kop thee zet, verlaagt automatisch mijn bloeddruk, zakken mijn schouders naar waar ze horen en krijg ik vanzelf een glimlach op mijn gezicht. Alleen al door de rust die de naam 7x7 Thee op me heeft. Verder hebben de kruiden, gewassen en planten natuurlijk ook nog aardig wat goeds in petto.


Waar te koop:
Deze thee is bij verschillende natuurvoedingswinkels te koop en bij diverse webshops. Ik heb deze thee besteld bij De Gezonde Bron. Hier kost deze € 12,50 voor 50 zakjes, inclusief verzendkosten en tijdelijk € 20,25 voor 100 zakjes, inclusief verzendkosten. Mooie deal, toch? Er bestaat ook losse thee van.

We zullen eens kijken wat er allemaal in zit:

anijsvruchten rozenbloesemblad aalbesblaadjes
hopbloemen paardenbloemblad koriander
daslookkruid sinaasappelschillen karwijvruchten
aardbeiblad basilicumblaadjes bosbessenblad
vlierbloesem goudsbloembloesem gemberwortel
brandnetelblad bosbessenvruchten eucalyptusblad
braamblad hibiscusbloesem dragonblaadjes
dillevruchten frambozenblad bonenkruid
tijm citroenschillen smalle weegbree         
kaneelschors lavaswortel wijnbladeren
melisseblad marjoleinkruid hyssopkruid
citroengras wilde tijm appel
artisjokkenkruid lindebloesem ijzerkruidblad
boekweitkruid longkruid rozenbottelschillen
venkelvruchten rozemarijnblaadjes kardemom
komijn zoethoutwortel lavendelbloesem
dillekruid

Dat is toch waar
voor je geld ☺.

Gezonde groet,
Vivian Dassen

Geen opmerkingen: